Czas bohaterów
Wskaźnik potęgi jest wskaźnikiem ogólnym postaci, zawłaszczającym w sobie wszystkie pojedyncze statystyki. Mówi on o rozwoju, możliwościach i szansach postaci. Jest również jej renomą - postacie w wyższą Potęgą będą lepiej traktowane przez bohaterów niezależnych. Wskaźniki określane są przez Mistrza Gry po przeczytaniu historii wstępnej postaci.
Istnieje 10 poziomów Potęgi:
1. Prostaczek
2. Nieznajomy
3. Człowiek z ludu
4. Poszukiwacz Przygód
5. Znany
6. Szanowany
7. Ceniony
8. Bohater
9. Wielbiony
10. Nieśmiertelny
Wskaźnik charakteru mówi nam o poczynaniach bohatera przed dołączeniem do historii i już po, kiedy pasek może ulegać dynamicznym zmianom. Jest to zwyczajna skala Dobro - Zło, z tym zastrzeżeniem, że ciężej jest podnieść pasek w stronę dobra, natomiast bardzo łatwo strącić go w stronę zła.
Tyran - Potwór - Gnida - Złoczyńca - Neutralny - Pomocny - Dobre Serce - Miłujący - Miłosierny
Ostatni wskaźnik - religijności, zależy o tego jakim bogom oddaje cześć dany bohater - tym czczonym potajemnie, utożsamianymi ze złem, czy powszechnie znanymi i litościwymi. Ma to dosyć magiczny wpływ na świat, w którym bohater może umrzeć, dlatego zanim zostanie się tu ateistą, warto zastanowić się nad przyszłymi konsekwencjami.
Skala - Źli bogowie - Nie wierzący - Dobrzy bogowie
Piekielnik - Szaman - Okultysta - Ateista - Teista - Wyznawca - Dewota - Inkwizytor
Religia może mieć też wpływ na postrzeganie bohatera przez inne postacie. Nie tylko pod względem charakteru - kto wie, może praktyki religijne mogą zmienić wygląd?
Offline