Tolmeca

Czas bohaterów

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2014-08-05 20:46:08

Merling

Głos

Zarejestrowany: 2014-08-03
Posty: 17
Punktów :   
Rasa: Smok
Wiek: ???

Kim jest moja postać?

Są to elementy, które wybieramy przy tworzeniu postaci.

Cele:
- Przygoda: Chcesz eksplorować i poznawać świat, przy czym nie boisz się wpakować w kłopoty, gdy możesz dzięki temu wpłynąć na całą historię.
- Kreacja: Chcesz wybudować miasto, założyć zakon, bractwo, kult religijny, nową rasę, magiczny artefakt lub nawet życie.
- Zniszczenie: Chcesz zniszczyć miasto, zakon, bractwo, kult religijny, całą rasę, magiczny artefakt lub nawet życie.
- Edukacja: Chcesz rozszerzać wiedzę o nauce, religii lub filozofii.
- Przyjemność: Chcesz doświadczać świata i dogadzać sobie.
- Łów: Chcesz zapisać się w historii jako pogromca niebezpiecznych stworów - wampirów, wilkołaków, nieumarłych lub istot z innych planów.
- Wiedza: Chcesz poznać wszystkie sekrety Wszechświata.
- Szlachectwo: Chcesz zostać ważną personą od spraw politycznych.
- Porządek/Chaos: Chcesz, aby na całym świecie zapanował porządek/chaos.
- Wojna/Pokój: Chcesz, aby cały świat ogarnęła wojna/pokój.
- Moc: Chcesz zostać najpotężniejszą istotą na świecie.
- Protekcja: Chcesz chronić niewinnych przed zepsuciem (lub zepsutych przed praworządnymi...)
- Rebelia: Chcesz zjednoczyć innych przeciw władzy, religii itp.
- Poważanie: Chcesz być rozpoznawanym, gdziekolwiek nie zawędrujesz.
- Służba: Czujesz się wezwany do służby władcy lub religii.
- Bogactwo: Chcesz zdobyć niezliczone skarby.

Miejsce pochodzenia:
- Agrokultura: Wokół twojej osady rozciągały się niezliczone pola, lepiej rozpoznajesz zwierzęta i rośliny.
- Punkt handlowy: Osada stanowiła ważny przystanek dla karawan, nauczyłeś się czegoś o handlu.
- Kopalnia: Żyło ci się dostatnie, ponieważ osada była położona na niewyobrażalnie dużej żyle złota, nauczyłeś się podstaw obróbki metali i kowalstwa.
- Przemysł: Ekonomia w twojej okolicy bazowała na przemyśle ciężkim - hutach i kuźniach, dzięki czemu mechanika to dla ciebie chleb powszedni.
- Twierdza: Jako syn żołnierza spędzałeś większość czasu, jaki poświęcał ci rodziciel w przeróżnych obozach i zamkach. Pojąłeś trochę spraw związanych z walką i taktyką.
- Wsi spokojna, wsi wesoła... - Twój dom niczym się nie odróżniał, jednak otrzymałeś dzięki temu wszechstronne wykształcenie.
- Polityczna Wartość: W twojej osadzie znajdował się ważny politycznie budynek - sejmik, sąd, mównica - dlatego mogłeś przysłuchać się ich paplaninie - teraz i tobie łatwiej jest przekonać do siebie innych.
- Religijna Wartość - Przez twój dom zawsze przewijali się pielgrzymi, dążący do pobliskiego świętego gaju/posągu/jaskini/góry/kamienia. Nauczyłeś się rozpoznawać bogów, dlatego dziś łatwiej jest ci o tym rozmawiać.

Religia:
- Ateizm: Nie wierzysz w żadnych bogów.
- Harmonia: Nie jest istotne w co wierzysz - i tak jest to wiara w tą samą siłę co ja, więc możemy żyć w pokoju.
- Monoteizm: Jest tylko jeden Bóg, który jest sędzią sprawiedliwym!
- Naturalizm: Oddajesz cześć naturze, a zwierzęta traktujesz na równi z istotami rozumnymi.
- Politeizm: Jest wielu bogów, lub też są to różne twarze jednego Boga, tak jak wiele twarzy ma ludzka natura.
- Spirytualizm: Wierzyłeś w duchy przodków, mieli oni na ciebie olbrzymi wpływ, a decyzje społeczności były uzależnione od kontaktów ze światem astralnym.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.transeuro.pun.pl www.pedagogika2010euhe.pun.pl www.dgrayman.pun.pl www.linked.pun.pl www.worldofnaruto-ots.pun.pl